8 GRESELI COMUNE, LA SALA

0
24

8 greseli des intalnite in timpul exercitiilor fizice si corectarea lor:

1. Picioare nealiniate
O gama intreaga de exercitii se fac stand in picioare. Aveti grija intotdeauna ca picioarele sa fie perfect aliniate.

2. Tensiune neechilibrata in umeri
De cele mai multe ori, pe timpul antrenamentului se solicita o parte a corpului mai mult decat cealalta. Echilibrati din cand in cand tensiunea in umeri, cu ajutorul exercitiului prezentat video.

3. Corpul aplecat inainte cand se fac genoflexiuni
Nu faceti genoflexiuni cu corpul aplecat inainte. Solutia simpla pentru efectuarea corecta a genoflexiunilor este prezentata in video.

4. Neglijarea incalzirii articulatiilor si labelor de la picioare
Aproape toti neglijeaza acest aspect foarte important. Urmareste video pentru a vedea cum trebuie facuta incalzirea articulatiilor si labelor de la picioare.

5. Intinderea completa a bratelor atunci cand se fac flotari
Pentru a evita solicitarea prea mare a articulatiilor, bratele nu trebuie in nici un caz sa ajunga in pozitia perfect intins, atunci cand se fac flotari.

6. Miscari din gat atunci cand se fac abdomene
Gatul trebuie sa ramana drept si fix. In video este prezentata solutia optima pentru a evita miscarile gatului atunci cand faceti abdomene.

7. Izolarea muschilor abdomenului
De multe ori chiar si dupa abdomene, nu reusim sa simtim tensiunea in muschii abdomenului, ci mai mult in cei ai gatului, umerilor etc. Pentru a simti aceasta tensiune in muschii abdominali, aseaza-te in pozitia indicata in video si impinge cu bratele.

8. Intinderi cu bratul de pe aceeasi parte cu piciorul
Cand faci exercitiul din video, nu intinde niciodata bratul de pe aceeasi parte cu piciorul. Urmareste felul in care aceste intinderi se efectueaza corect.

Lasă un răspuns