ANTRENAMENTUL CARE REZISTA ORICAREI SCUZE

0
23

Eşti familiară deja cu următoarele scuze pentru a nu te antrena: nu am timp, e prea târziu, n-am cum s-ajung la sală, nu am echipamentul la mine etc. Ei bine, uită de ele! DoctorulVostru.ro îţi prezintă acum setul de exerciţii care te va menţine în formă, va arde caloriile şi în plus elimină orice scuză indiferent de cât de bogată este imaginaţia ta.

Încercaţi acest antrenament uşor, care nu implică schimbarea hainelor sau duş după aceea.
Începe cu o plimbare pe jos de 15 minute. După, urcă scări timp de 5 minute, iar apoi fă 4 minute de flotări la perete şi genoflexiuni la scaun. Finalizează cu 1 minut de întinderi.

Mers pe jos
Plimbă-te pe jos 15 minute oriunde ai posibilitatea, chiar dacă este afară sau în spaţii închise. Poţi apela chiar la imitarea mersului pe jos, stând pe loc. Mersul pe jos îţi va îmbunătăţi circulaţia sângelui şi creşte metabolismul şi astfel vei reuşi să arzi aproximativ 60 de calorii.

Urcă scări
Urcă pe scări timp de 5 minute și îţi vei tonifica şi întări muschii picioarelor.

Flotări la perete

Poziţionează-te cu faţa la aproximativ 70cm de perete şi depărtează picioarele, aproximativ la dimensiunea umerilor. Din această poziţie, sprijină-te pe perete cu palmele şi apleacă-te către acesta în timp ce numeri până la 3. Păstrează spatele drept şi revino la poziţia iniţială, tot cu numărătoare până la 3. Repetă timp de 2 minute.

Genoflexiuni la scaun
Alege un scaun care atunci când eşti aşezată să îţi creeze un unghi de 90 de grade al picioarelor îndoite la genunchi. Depărtează puţin picioarele(la lăţimea umerilor), întinde braţele în faţă, aşează-te şi ridica-te încet  numărând până la 3. Repetă timp de 2 minute.

Întinderi
Poziţionează-te cu braţele întinse în lateral şi picioarele depărtate la lăţimea şoldurilor. Apleacă-te din talie şi încearcă să atingi cu un braţ vârful piciorului opus. Revino la poziţia dreaptă. Repetă timp de 1 minut, alternând braţele.

Un set de exerciţii atât cardio cât şi body building, pe care le poţi face oricând şi oriunde. Mai mult, nu necesită echipament, mers la sală şi durează numai 25 de minute.

Lasă un răspuns