9 produse care practic îţi consumă toată grăsimea! Nişte soluţii superbe pentru o gustare rapidă

0
185

Să mănânci şi să slăbeşti – iată visul femeilor ce au probleme cu greutatea. Atâtea bunătăţi culinare sunt împrejur, încât uneori e greu să te abţii să le guşti pe toate. Dar, din păcate, consumul excesiv de produse alimentare cu timpul duce la nişte urmări neplăcute pe care le ştim cu toţii.

Totodată dietele aspre au un impact negativ asupra stării noastre psihologice şi chiar fiziologice.

Produse ce ard grăsimea

1. Ouă

Fierbeţi-­le tari sau pregătiţi ouă poşate – în această formă se păstrează cele mai multe componente folositoare.

Astfel de bucate potolesc foamea, dar nu duc la acumularea kilogramelor în plus. Dacă nu vă plac ouăle la dejun, le puteţi include în meniul prânzului sau cinei.

Ouăle conţin multe vitamine şi minerale necesare organismului nostru. 1 ou conţine 15% din norma zilnică de proteine.

2. Varză murată

Varza murată poate fi servită atât separat, cât şi ca adaos pentru alte bucate. Ea are o proprietate curioasă: organismul are nevoie de o energie mai mare pentru a prelucra varza murată decât cea pe care o primeşte din consumul acestui produs.

Varza conţine o mulţime de fibre şi previne constipaţia – o problemă comună pentru oameni care respectă diete.

3. Cartofi copţi

Aceştia au o valoare calorică foarte redusă şi sunt însuşiţi complet de organism. Pectina conţinută în cartofi ajută la eliminarea substanţelor dăunătoare din organism, iar potasiul este folositor pentru sănătatea muşchilor.

O proprietate interesantă o are coaja de cartofi, care îmbunătăţeşte potenţa bărbătească.

Cartofii copţi cu o bucăţică de bacon, legume proaspete sau caşcaval degresat reprezintă o variantă perfectă pentru micul dejun.

4. Iaurt clasic

Acesta e potrivit doar în cazul în care are cel mult 2% de grăsime.

Iaurtul conţine calciu şi proteine şi îmbunătăţeşte microflora intestinului.

Întrucât iaurtul este un produs fermentat, el este foarte bun pentru oamenii cu intoleranţă la lactoză.

5. Anghinare

Această legumă nu conţine nici un element dăunător şi se combină bine cu sursele de proteine şi carbohidraţi.

6. Fasole

Deosebit de folositoare pentru slăbire este fasolea roşie. Acest produs simplu şi accesibil este un adevărat izvor de minerale, vitamine şi proteine vegetale uşor digerabile. Dar puţină lume cunoaşte că ea este bună şi pentru slăbire.

Datorită conţinutului ridicat de fibre, fasolea îmbunătăţeşte digestia şi luptă cu constipaţia cronică

7. Migdale

Mulţi nutriţionişti consideră că secretul unei slăbiri de succes constă în mesele dese luate pe parcursul zilei, care previn un consum excesiv la cină.

Migdalele cu fructe proaspete reprezintă o gustare rapidă ideală.

8. Măsline

Acest produs contribuie la normalizarea funcţionării stomacului şi la controlul greutăţii.

Zece măsline pe zi sau o lingură de ulei de măsline îmbunătăţesc digerarea grăsimilor şi a sărurilor şi elimină toxinele din organism.

9. Stafide

Aceste fructe uscate sunt eficiente în lupta cu depunerile de grăsime. Puteţi pregăti un gem gustos cu stafide ca adaos la dieta pe care o respectaţi.

Mărunţiţi şi amestecaţi 100 g de stafide şi caise uscate, 400 g de prune uscate, 200 g de măceşe şi miere de albine după gust.

Consumaţi câte 1 lingură de gem de două ori pe zi.

Aceste produse au o valoare calorică redusă şi contribuie la digerarea rapidă şi eficientă a mâncării, pe care o transformă în energie, dar în acelaşi timp ele nu provoacă depuneri de grăsime.

Consumându-­le nu vă veţi simţi flămândă şi, respectiv, veţi mânca mai puţin. Aveţi grijă de alimentaţia dvs. şi străduiţi­vă să mâncaţi produse naturale şi folositoare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.