Cum sa scapi de 10 kg pe luna fara sa te infometezi. Dieta ce se tine foarte usor

0
103

Cea mai buna dieta pentru a pierde 10 kg intr-o luna.

Pierderea in greutate poate fi dificila fara o dieta sanatoasa , echilibrata , scazuta in calorii. Pentru a pierde 10 kg intr-o luna , iti trebuie o motivatie buna si control total asupra meselor.

Pentru a te putea ajuta sa scapi de kilogramele in plus fara a te infometa , am venit cu un plan care contine, atat o dieta sanatoasa , scazuta in calorii, cat si  bogata in nutrient  si multe exercitii de ardere a grasimilor care te vor face sa te simti , slabuta , frumoasa si tonifiata. Tine aceasta dieta si fa-ti antrenamentul de dimineata de doar 15 minute si in  30 de zile vei vedea scaderea in greutate.

Tine aceasta dieta 30 de zile (ziua 1 – ziua 30)

Imediat cum te-ai trezit din somn cel mai bine pentru organismal nostrum  este sa  bem 2 pahare de apa pentru a elimina toxinele , relaxa muschii si a controla grasimea din corp.

Bautura detoxifianta de dimineata (7:00 – 7:30)

Apa cu lamaie : Bea un pahar de apa cu jumatate de lamaie stoarsa si o lingurita de miere pentru a-ti improspata ficatul.

Cidru de mere : este o varianta foarte efectiva pentru pierdea in greutate si pentru a da rapid 10kg jos. Adauga o lingurita de otet de mere , jumatate de lingurita de praf de ardei iute intr-un pahar de apa si bea-l de dimineata.

Cu castravete : O bautura foarte benefica pentru cei hiperactivi. Trece prin blender castravetele curatat + o mana de frunze de menta si adauga 1 gram de ghimbir . Mai adauga jumatate de lingurita de sare neagra si savureaza-l.

Mic dejun

Toate retetele pentru micul dejun contin sub 250 de calorii. Poti alege unul din urmatoaraele :

Omleta cu ceai verde :  Oul este un aliment scazut in calorii , plin de proteine. Un ou mare contine cam 78 de calorii.

Ceaiul verde arde grasimile. Aceasta combinatie si ajuta rapid pierderea in greutate.

Supa de legume sj paine neagra : Supa de legume facuta in  casa este ideala pentru pierderea in  greutate si a-ti da vitaminele , minarele si nutrientii necesari pentru organism. Poti incepe ziua cu un castron  de supa de legume impreuna cu o felie de paine neagra prajita. Aceasta combinatie contine sub 200 de calorii.

Fulgii de porumb : Daca esti o persoana ocupata si nu ai destul timp pentru micul dejun , atunci poti manca un castron cu fulgi de porumb + jumatate de cana de lapte impreuna cu niste fructe uscate. Acest mic dejun contine aproximativ 200 de calorii.

Pranz

Toate mesele au sub 300 de calorii .

Somon la grill cu orez : este o mancare delicioasa pentru toata lumea – acest pranz contine 125 de calorii.

Sandwich cu ou : Poti manca 2 felii de paine cu seminte impreuna cu 2 oua , 3 felii de ceapa , 2 felii de rosii si cateva grame de salata verde.

Supa de legume : Supa este o solutie delicioasa si nutritiva pentru a-ti umple corpul cu vitamine si fibre. Un bol mare de supa contine aproximativ 140 de calorii .

Cina

Cina trebuie sa fie usoara si sa contina sub 250 de calorii.

Supa de pui : Un bol de supa cu taitei face cina  perfecta. Ea contine sub 150 calorii.

Un pahar de apa face minuni. Acesta ne poate ajuta sa dormim mai bine si totodata sa scadem in greutate. Ne scapa de toxine in timp ce dormim , relaxeaza muschii, hidrateaza corpul si topeste grasimile din corp.

Exercitii pentru pierderea in  greutate :

1 Joggingul : Joggingul este incredibil de bun pentru inima si minte. Face un boost circulatiei sangelui si reduce colesterolul .

2 Abdomene

3 Genuflexiunile : sunt cele mai bune exercitii pentru a-ti tonifia muschii picioarelor

Va dorim succes!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.