Dieta fantastică – Cum să pierzi 10 Kg în doar 2 săptămâni

0
195

Mulți experți în domeniul sănătății și nutriționiști susțin că dieta oului fiert va ajută să pierdeţi până la 10 kg în doar două săptămâni.

Surplusul în greutate este una dintre cele mai mari probleme de sănătate din Statele Unite. Obezitatea este legată de un risc sporit pentru numeroase boli cum ar fi bolile cardiovasculare, diabetul și mai multe tipuri de cancer.

O mulțime de oameni dedică eforturi serioase pentru a pierde o anumită greutate fiind aproape imposibil să pierdeți în greutate fără a reduce consumul de calorii, chiar dacă nu ar trebui să fie un regim strict, să vă fie foame și să nu consumați substanțele nutritive necesare.

O dietă sănătoasă înseamnă că trebuie să consumi o mulţime de legume şi fructe proaspete, cereale și fibre dar pentru a reduce aportul de calorii, reduceţi deserturile calorice, fast-food-ul, băuturile alcoolice şi dulciurile. Pentru a mânca sănătos și a pierde în greutate în același timp, urmați acest plan de dietă pe o perioadă mai lungă de 3 săptămâni.

Astăzi vă vom dezvălui o dietă pentru pierderea în greutate, unde puteți pierde până la 10 kg în doar două săptămâni. Principalele ingrediente sunt ouăle.

Știm cu toții că corpul nostru are nevoie de multe calorii pentru energie. Dacă reducem aportul de nutrienți pentru ceva timp, ne-ar putea afecta corpul nostru, slăbi metabolismul și crește riscul de probleme grave de sănătate.

Ouăle sunt alimente sănătoase, deoarece acestea conțin proteine și numeroase substanțe nutritive.

Ouăle furnizează vitaminele și substanțele nutritive necesare organismului nostru.

Luați această dietă și nu consumați alimente nesănătoase pentru o anumită perioadă de timp și vă veți dezvolta metabolismul.

Ouăle conțin o mulțime de nutrienți, proteine de înaltă calitate, grăsimi bune, minerale și vitamine.

Un ou este bogat în seleniu, vitamina A, vitamina B2, vitamina B5 şi vitamina B12. De asemenea, conține minerale și vitamine cum ar fi acidul folic, vitamina E, potasiu, calciu, mangan, zinc și fier.

Un ou mare conține cantități mici de carbohidrați, cinci grame de grăsime, șase grame de proteine de calitate și 77 de calorii.

Este foarte important să menționăm că albuşul este constituit doar din proteine, în timp ce toate substanțele nutritive sănătoase sunt în gălbenuș.

PRIMA SAPTAMANA:

*Luni*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: două felii de pâine integrală și fructe

Cina: pui fiert şi salată

*Marţi*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: pui gătit și salată verde

Cina: portocale, salată și două ouă fierte

*Miercuri*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: o roşie, o felie de pâine integrală și brânză cu conținut scăzut de grăsime

Cina: pui fiert şi salată

*Joi*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: fructe

Cina: carne de pui

*Vineri*

Mic dejun: două ouă fierte

Prânz: două ouă fierte și legume gătite la abur

Cina: pește la grătar și salată

*Sâmbătă*

Mic dejun: două ouă fierte

Prânz: fructe

Cină: pui gătit la abur și salată

*Duminică*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: salată de roșii pui și legume gătite la abur

Cina: legume gătite la abur

A DOUA SAPTAMANA:

*Luni*

Mic dejun: două ouă fierte

Prânz: salată și pui

Cina: portocale, salată și două ouă fierte

*Marţi*

Mic dejun: două ouă fierte

Prânz: două ouă fierte și legume gătite la abur

Cina: salată și pește la grătar

*Miercuri*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: carne de pui fiartă şi salată

Cina: portocale, salată și două ouă fierte

*Joi*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: legume gătite la abur, două ouă fierte și brânză cu conținut scăzut de grăsimi

Cină: carne de pui gătită la abur și salată

*Vineri*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: salată de ton

Cina: două ouă fierte şi salată

*Sâmbătă*

Mic dejun: două ouă fierte și fructe

Prânz: carne de pui fiartă şi salată

Cina: fructe

*Duminică*

Mic dejun: două ouă fierte

Prânz și cină: legume și carne de pui gătite la abur

Pentru a mânca sănătos și a pierde în greutate în același timp, urmați acest plan de dietă pe o perioadă mai lungă de 3 săptămâni

Consultați-vă cu un medic înainte de a începe această dietă. Este un meniu simplu și, pentru a obține rezultate mai bune, ar trebui să începeți să faceți exerciții fizice în fiecare zi.

Lasă un răspuns