Furtul în timpul operației: Pacienții rămași fără bani și acte

Doi pacienți internați la Spitalul de Pneumoftiziologie din Iași au fost victimele unui furt insolit. În timp ce se aflau în sala de operație, bolnavii au fost jefuiți, rămânând fără bani și documente de identitate. Polițiștii au deschis un dosar penal și continuă cercetările pentru a identifica făptașii.

Investigații în desfășurare

Incidentul a fost raportat la Secția 3 Poliție din Iași, care a confirmat faptele. Cazul a șocat atât personalul medical, cât și pacienții spitalului, care se așteaptă la un nivel ridicat de securitate într-o unitate medicală. Reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean Iași au anunțat că se iau toate măsurile necesare pentru a găsi autorii furtului.

Reclamă

Pacienții și-au lăsat bunurile în salon, încredințați că vor fi în siguranță, însă au avut parte de o surpriză neplăcută după intervențiile chirurgicale. Ei au rămas fără sume de bani și acte personale, făcându-i să se simtă și mai vulnerabili într-un moment delicat pentru sănătatea lor.

Autoritățile fac apel la orice persoană care ar putea avea informații legate de acest caz să contacteze poliția. Pe lângă ancheta internă a spitalului, polițiștii folosesc resursele disponibile pentru a da de urma făptașilor cât mai repede posibil.

Un caz care ridică semne de întrebare

Acest incident ridică semne de întrebare privind măsurile de securitate din spitalele românești, în care pacienții ar trebui să se simtă protejați, nu doar din punct de vedere medical, ci și în ceea ce privește bunurile lor personale.

Spitalul de Pneumoftiziologie din Iași nu a oferit încă un punct de vedere oficial cu privire la situație, dar se așteaptă ca acesta să vină cu măsuri concrete pentru prevenirea unor astfel de incidente în viitor.

Pacienții afectați sunt acum nevoiți să-și înlocuiască actele pierdute și să facă față inconvenientelor create de acest furt, în timp ce își revin după intervențiile chirurgicale, dublându-și astfel dificultățile prin care trec.

Autoritățile speră să rezolve cazul în cel mai scurt timp, astfel încât pacienții să își poată recupera bunurile și să se poată concentra pe recuperarea lor medicală.