Un mic dejun sanatos

0
36

După cum știm cu toții, și experții nutritionisti au confirmat, de asemenea, ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Persoanele care mananca alimente nepotrivite in timpul micului dejun, sau sar peste acesta, au  probleme cu metabolismul, concentrarea și greutatea. Deci, aici sunt cateva din tipurile de alimente care introduse in micul dejun va vor face mai sanatosi si mai puternici.

Fulgii de ovaz

– Mananca fulgi de ovaz (de exemplu, ovăz cu fructe – banane sau capsuni ca și lapte degresat). Fulgii de ovaz contin o gamă largă de minerale, vitamine si antioxidanti si este o sursa buna de fier, proteine ​​și carbohidrați. Având în micul dejun fulgi de ovăz vă ajută să reduceți nivelul colesterolului, a tensiunii arteriale, reduce  riscul bolilor de inima  si unele tipuri de cancer. Contine fibre care absoarbe apa, care încetinește semnificativ procesul digestiv, elimina senzatia de foame și controlează greutatea.

Ouale

– Aparțin grupului de alimente de mic dejun sănătos. Este o bogata sursă de proteine. Un ou contine 6g de proteine. În afară de proteine, ouăle sunt bogate in calciu, vitamina A și D. Consumul de ouă este bun si pentru o piele sanatoasa si pentru ochi, din cauza unui antioxidant pe care il contine. Persoanele care mananca oua la micul dejun se simt plini de energie pentru mai mult timp, în timp ce astfel se arde grasimea.

Iaurtul

– Este bogat în calciu, proteine, riboflavina si vitamina B. Acesta conține cantități variabile de grăsime. O cana de iaurt cu continut scăzut de grăsimi are 9,3 g de proteine, calorii 253g, grăsime 4,6 g. Consumul de iaurt cu un continut scăzut de grăsimi, vă va ajută să vă reduceti greutatea. Proteinele din el vă oferă un avantaj în plus, dacă sunteți in încercarea de a fi mai flexibil. Dacă aveți nevoie de a pierde calorii și zahăr ar trebui să alegeți iaurt simplu. Pentru unii, pentru un gust mai plin de arome , se amesteca cu unele fructe proaspete, si se consuma asa.

Piureuri din fructe congelate

– Piureurile din fructe sunt bogate in substante nutritive, ele sunt alegerea delicioasa și gustoasa pentru un micul dejun. Adăugarea de fulgi de ovăz peste acesta este modul perfect de a obține mai multă energie. Specialistii recomandă ca jumătate din mesele noastre trebuie să contina fructe si legume.

– O banana congelata, 1 ceasca de fructe congelate (capsuni, mango, cirese …), o cana de lapte degresat, sau ½ ceasca de vanilie, sau iaurt simplu, 2-3 linguri de miere, ¼ ovăz gătit rapid (nu instant). Pune ingredientele în blender și se amesteca-le bine, si vei obtine un mic dejun delicios!

Amintiți-vă: Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, așa că ar trebui să înceapeti  ziua cu un micul dejun sănătos, care vă va oferi energie până la următoarea masă.

Lasă un răspuns