Supermarketul din Romania care scade preturile cu 90% in fiecare seara. Uite asa faci economie la banuti

Data actualizării: 7 martie 2025

Supermarketul care reduce prețurile cu până la 90% în fiecare seară. Cum poți economisi semnificativ la cumpărături

Tot mai mulți români resimt impactul creșterii prețurilor la alimente, însă există soluții care îi pot ajuta să economisească semnificativ. Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de magazine din România, Kaufland, oferă reduceri considerabile, care ajung până la 90%, însă acestea sunt disponibile doar într-un interval orar bine stabilit.

Reduceri masive în fiecare seară la Kaufland

Kaufland este unul dintre cele mai apreciate supermarketuri din România, fiind recunoscut pentru ofertele variate pe care le lansează periodic. Printre cele mai avantajoase promoții sunt cele aplicate la legume, fructe, produse de panificație și carne. Mulți clienți au reușit să cumpere produse de bază la prețuri extrem de mici, cum ar fi cartofii la doar 0,30 lei/kg.

Discounturile cele mai mari sunt disponibile între orele 21:00 și 22:00, perioadă în care prețurile anumitor produse scad chiar și cu 90%. Aceste reduceri sunt aplicate regulat, iar cei care doresc să profite de ele trebuie să fie atenți la programul magazinului.


Singurul dezavantaj este că, fiind ultimele produse rămase pe raft, unele dintre ele pot să nu mai fie în cea mai bună stare, mai ales în cazul fructelor și legumelor. Totuși, pentru mulți cumpărători, astfel de oferte sunt de neratat.

Citește și:

„Știai că Kaufland România are reduceri de 50-90% în fiecare seară de la orele 21:00 – 22:00? Să tot îți faci cumpărături seara de la ei la raionul de legume/fructe, brutărie/patiserie și la carne/mezeluri”, a scris o utilizatoare pe TikTok.

Kaufland, unul dintre cele mai populare supermarketuri din România

Românii au devenit tot mai atenți la felul în care își gestionează bugetul, iar supermarketurile care oferă reduceri atractive sunt preferate de mulți consumatori. Printre cele mai căutate lanțuri de magazine se numără Kaufland și Lidl, iar strategiile acestora de preț joacă un rol important în atragerea clienților.

În prezent, Kaufland deține aproximativ 175 de magazine în România și continuă să fie unul dintre cele mai profitabile lanțuri de retail. În anul 2022, compania a raportat o cifră de afaceri de 16 miliarde de lei, înregistrând o creștere de 14% față de anul anterior.

„Dacă înainte de pandemie se putea observa o înclinare a balanţei preţ-calitate în favoarea celei din ur­mă, destabilizarea economică şi pro­vocările financiare au readus preţul pe primul loc în topul factorilor care influenţează decizia de cumpărare”, a declarat Valer Hancaș, director de comunicare și corporate affairs în cadrul Kaufland România.

Unul dintre motivele pentru care Kaufland se menține în topul preferințelor românilor este și faptul că aproximativ 84% dintre produsele comercializate sunt de proveniență românească. Compania susține producătorii locali, oferindu-le spațiu în anumite magazine pentru a-și expune marfa, contribuind astfel la dezvoltarea afacerilor autohtone.

„Avem în portofoliu şi o serie de bunuri de la producători locali, prezente doar în anumite magazine Kaufland, ca modalitate de a susţine afacerile locale şi a aduce bunuri specifice zonei către consumatorii din acea regiune”, a mai precizat Valer Hancaș.

Cu astfel de strategii și oferte, supermarketul continuă să fie o opțiune avantajoasă pentru românii care caută produse accesibile, mai ales în contextul actual al creșterii prețurilor la alimente.

Citește și:
🔹ATENȚIE!
Conținutul publicat pe doctorulvostru.ro poate fi preluat doar în limita a 500 de caractere, cu menționarea sursei și link activ. Orice utilizare neautorizată reprezintă o încălcare a Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și va fi sancționată conform legislației în vigoare. 🚨